nr 2 på gang i mai Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 jeg er relativt nyinnflytta i en liten by, og kjenner ingen, jeg flyttet hertil når jeg ble gravid, har nå fått en unge på 8md, men ser at man skal ha tilbud om barselgruppe? må jo si jeg føler meg litt snytt, har ikke hørt ett ord om dette, helsestasjonen kan vel ikke forvente at jeg som 1 gangs skal vite alt de har og tilby? Ser i ettertid at dette hadde jo vært en glimrende mulighet for meg og treffe folk i samme situasjon og bli kjent på, kan jo sikkert spørre helsesøster neste gang, men hadde nok følt meg litt teit å komme inn i en gruppe 8md etter de andre... ARGH
It's all about me Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Har vært i akkurat samme situasjon som deg og fikk ikke barselgruppe før me andremann. Var skikkelig skuffet siden jeg så på det som min gyldne mulighet. Men nå skal det sies at i barselgruppe til vesla er det ingen som jeg passer sammen med, så jeg er ikke kommet stort lenger. Barselgruppe er ikke noe en har krav på, det er opp til hver helsestasjon/helsesøster å arrangere det.
nr 2 på gang i mai Skrevet 29. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2009 var jo godt at det ikke bare var meg da, men vet at de har barselgruppe her, har kommet traskende inn på kafe ol og sett at de møtes flere ganger, og der er det to som jeg lå på sykehuset med som er, så tror nok jeg har blitt glemt, syns bare det er så synd for det er en liten sladreplass, så føler jeg får rare blikk over at jeg ikke er med, samtidig som jeg ser at jeg sikkert ikke hadde fått "innpass"8 md senere...
<3 Legoland <3 Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Skjønner godt at du ble snurt... Er ikke enkelt!!
Da HarViTreUnger Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 Du kunne jo sjekke ut åpen barnehage eller sjekke om f. eks den lokale turistforeningen har en trillegruppe. Det finnes altså tilbud om du har lyst til å få med deg dette nå på tampen av permisjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå