Gå til innhold

herregud, jeg griner for alt!


Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg er ikke gravid.

 

selv om jeg føler meg sånn. begynner å grine for alt, teite ting på tv, alt og ingenting...

 

kan man bli sånn av p sprøyte? er drøyt en mnd siden jeg fikk første sprøyta.

stapper i meg søtsaker og.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan godt være bivirkninger av p-sprøyta! Begge deler er ikke sjelden.. Jeg prøvde for noen år siden, fikk humørsvingninger, vektøkning, masse masse kviser osv. Skikkelig hormonbombe den p-sprøyta!

Skrevet

uffda, så dumt :o(

Skrevet

Ei jeg kjenner la på seg 12 kg rett etter sprøyta. Var ikke ei jojo dame.

Angående grining er jeg nok like ille eller verre.

Ingen slår meg der.

Skrevet

å nei, og jeg som allerede veier for mye! det må ikke skje!

 

griner du og som bivirkning av sprøyta? går det over?

Skrevet

Jeg ble sånn etter jeg fikk barn. Så ingen sprøyte her. Nå er jeg gravid så blir ikke bedre av det.

Ikke sikkert du går noe særlig opp. Ikke alle gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...