lengter daler ned i skjul... Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 og jeg er ikke gravid. selv om jeg føler meg sånn. begynner å grine for alt, teite ting på tv, alt og ingenting... kan man bli sånn av p sprøyte? er drøyt en mnd siden jeg fikk første sprøyta. stapper i meg søtsaker og.
Moi 32 Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Ja, det kan godt være bivirkninger av p-sprøyta! Begge deler er ikke sjelden.. Jeg prøvde for noen år siden, fikk humørsvingninger, vektøkning, masse masse kviser osv. Skikkelig hormonbombe den p-sprøyta!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 29. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2009 uffda, så dumt (
Candy girrrl Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Ei jeg kjenner la på seg 12 kg rett etter sprøyta. Var ikke ei jojo dame. Angående grining er jeg nok like ille eller verre. Ingen slår meg der.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 29. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2009 å nei, og jeg som allerede veier for mye! det må ikke skje! griner du og som bivirkning av sprøyta? går det over?
Candy girrrl Skrevet 29. april 2009 #6 Skrevet 29. april 2009 Jeg ble sånn etter jeg fikk barn. Så ingen sprøyte her. Nå er jeg gravid så blir ikke bedre av det. Ikke sikkert du går noe særlig opp. Ikke alle gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå