Moi 32 Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Det begynte vel egentlig i forigårs. I går kveld var hun helt utrøstelig helt til hun fikk kamille te og sukkervann, da slokna hun.. I natt og i dag har vært ille.. Flashback til storebrors kolikk.. Offameg! Jeg gir henne sukkervann og kamille te, tar termometertrikset på henne, bysser henne, og har gitt henne minifom som hun skal få ett par dager til det går over. Hun er fem uker. Vi har vært våkne siden 4 i natt, og hun sover kun korte strek nå på dagtid etter at hun har fått sukkervann. Og så har mannen min og jeg 4års dag i dag.. Blir nok dårlig med feiring ja, fiskegrateng og tidlig i seng.. Håper det hele er over til i morgen..
Gjest Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Off, husker den tiden der... :-/ Du får holde ut og tenke på at om noen måneder er hun nok mye mindre utsatt for den vonde magen. Jeg for min del syns den første babytiden er oppskrytt.
Moi 32 Skrevet 29. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2009 Ja, det syns jeg også! Men denne gangen koser vi oss i hvert fall en del innimellom, med storebror var det et h.... med kolikk og store søvnproblemer. Følte jeg var sendt i krigen, ikke blitt mamma, før han var sånn omtrent 1år. Men denne gangen har det altså vært heelt anderledes! Men ltså noen skikkelige kjipe dager nå.. Tarmene modnes visst betraktelig rundt seks ukers alder, så da skal det forhåpentligvis bli bedre..
Moi 32 Skrevet 29. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2009 Nå har jeg de to barna jeg ønsket meg, og er kjempelykkelig med det! Så nå har jeg sendt inn begjæring om sterlisering, jeg skal IKKE igjennom dette flere ganger!
Gjest Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 Forstår deg godt. Må innrømme jeg lurte på hva i alle dager jeg hadde gjort da minstemann var nyfødt og storebror 2 år... Nå er mine 2,5 år og 4,5 år, og det er herlig. Nå satser jeg på å være tante til baby ;-)
Moi 32 Skrevet 29. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. april 2009 Mine små er 5uker og 22mnd. Altså 21mnd imellom. Av og til tenker jeg på hva i all verden jeg har funnet på, men jeg vet at det er dette jeg vil, og at barna mine har godt av det! Storebror eeelsker sin lillesøster, nusser og koser, spør etter henne når hun sover, snakker om henne. Vi må bare komme oss igjennom denne tøffe spebarnstiden sånn nogenlunde greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå