Ooops I did it AGAIN Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Var så glad på siste kotrollen, for babyen lå med hodet ned..Nesten festet. Er nå 33-4. Plutselig i går kveld kjentes det ut som den smøg seg opp fra bekkenet igjen og det ble sinnsykt dårlig plass øverst i magen. Var kjempehard i magen en stund før det roet seg. Nå har sparkene endret seg, og kjennes best nedover...og halsbrannen som jeg har vært kvitt litt over ei uke har kommet tilbake:( Holdt meg våken halve natta. Vet gynekologen min sa at babyer kan snu seg hele tiden, men hadde håpet den ble liggende som den gjorde. Vet ikke om den forsøker på nytt, for tror den måtte streve med å komme rundt. Var ganske ubehagelig.. Litt frustrert nå, ikke kontroll igjen før langt uti mai. Noen som har samme erfaring?
nr2_imagen Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Min har snudd seg to ganger mellom uke 34 og 39. Første gangen snudde han seg tilbake til hodeleie selv men siste gangen vendte de han tilbake til hodeleie på sykehuset - da var jeg 39 uker. Det var fort gjort og ikke vondt!! Min erfaring var at når han satt så kjente jeg hodet som en liten kule midt på magen et stykke oppenfor navlen, jeg kjente spark nedover på midten og på sidene samt lite bevegelse og kropp langs begge sider av magen... Håper du får snudd babyen din:-)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Jenta i magen min turnet og ordnet noe verre frem til midt i uke 36.. Først da la hun seg med hodet ned.. Jeg har termin i morgen og hun har fortsatt plass til og snu og vende på seg.., ( men det vil jeg jo kjenne ganske så bra) Jeg ville ikke uroet meg så mye for det enda var jeg deg.. Hun kan fortsatt fint snu seg etter uke 33 også.. =) Min snudde seg jo i uke 37 var det vel..
Ooops I did it AGAIN Skrevet 29. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2009 Vet de kan snu seg lenge, men babyen min er 22 % over gj.snittet, og dermed over 2,5 kg allerede. Og jeg kjente at den hadde veldig dårlig plass til dette i går..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå