Trine_ Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Har plutselig kommet opp i en litt vanskelig situasjon. Jeg har en sønn på 4 år og samboern min har 3 barn i ca samme alder. Moren til ungene har nå trekt seg ut av bildet og vil ikke ha noe med dem å gjøre lenger.. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til dette. Jeg er vedig glad i dem, det er ikke det.. Men nå har jeg 4 små barn. Er det noen nettsider man f.eks man kan gå inn på å lese litt, dele erfaringer osv, bortsett fra dette forumet? Jeg har ikke lyst å gå ifra samboern min pga dette. Det er hverken hans feil, eller ungene sin feil, så jeg vil være her å støtte dem. Men jeg er veldig ung selv, så jeg trenger litt hjelp til å takle dette tror jeg. Takk for svar.
servitør Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Har dessverre ikke mange gode råd eller nettsider å komme med, men vil bare si at du må være en drøm av en stemor. Hadde alle bare vært som deg ;o)
Kreoline Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Nettby har et forum /"rom" for steforeldre eller bonusforeldre, men husker ikke nøyaktig hva det heter. www.nyfamilien.no Nytt forum, men vet ikke om det er noe liv der ennå. www.stemora.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå