Gjest Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Man skal liksom ikke lekke med disse på om natten, ved hjelp av trykk suger de seg fast...(De fungerer nesten som sugekopper tror jeg)..... Det høres unektelig litt digg ut å ikke lekke og sove uten BH, men veldig klamt med plast på puppen? Noen erfaringer...?
Septemberprinsen Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Har ikke prøvd dem, faktisk ikke hørt om dem før. Jeg har bare hørt om melkeoppfangere i silikon... Jeg tenker at uansett må en vel ha BH på for at de i det hele tatt skal holde seg på plass igjennom natten, eller?? Men er enig med deg at plast mot huden en hel natt høres unektelig litt klamt ut. Blir ikke brystvortene veldig oppbløtt da?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Har ikke prøvd sånne (ikke hørt om heller for den del) men har sovet med melkeoppsamlere i silikon (pga ekstremt sprukne brystvorter som hang seg fast i alt mulig) og det ble klamt og guffent og lukta bøg av puppen etterpå. Forøvrig (til tross for pupper som bare vokser og vokser med hvert svangerskap) klarer jeg fint å sove i singlet uten bh under og så holder singleten ammeinnleggene sånn noenlunde på plass. Enkelt å amme i, samtidig som man ikke føler seg som i tvangstrøye som jeg av og til kan føle meg i (amme-)bh.
Gjest Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 De skal visstnok puste og være vaskbare og klistre seg fast til huden slik at det ikke lekker melk, så da er det jo ikke noe for brystvorta å bløtes opp i... Er skeptisk, men høres digg ut. Legger ved en link, tilfelle noen kjenner igjen: http://www.amazon.com/Lily-Padz-Lilypadz-Reusable-Nursing/dp/B000YOUIN6
Balder911 Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 Lilypadz er supre synes jeg- behagelige å ha på, og absolutt ikke "klissete". Nå lakk ikke jeg store mengder, så jeg vet ikke om de holder fosser, men de holdt fint når jeg ammet det andre brystet. Også sitter de på plass uten BH, og det er behagelig på natten. Merk at de ikke kan brukes på innovervendte brystvorter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå