Gå til innhold

Hva heter guttene deres?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke enda om den lille i magen er jente eller gutt, men jeg synes det er så vanskelig med guttenavn.

Så fortell meg jenter, hva heter guttene deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emil heter gutteplutten vår :o) Stod mellom det og Aksel.

Skrevet

gutten min heter Lucas. :) lykke til med navnevalget

Skrevet

Stian er 19 år, og Lucas er snart 3 år.

Skrevet

kevin og jesper :o)

Skrevet

Min heter Jonas- fineste navnet i hele verden!!

Skrevet

Min heter Linus ;-)

Skrevet

Brede ;)

 

Skrevet

Magnus og Elias. :)

 

Hvis lille i magen også er gutt, vurderer jeg:

 

Eirik, Aksel, Jens, Olav og Brage bl.a. :)

Skrevet

Markus etter oldefaren sin.

Skrevet

Nathaniel Christopher og Adrian Mathias:)

Skrevet

Paul Sebatian

Skrevet

Fredrik. Alternativet var Anders, men som faren sa var han en Fredrik.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...