Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Vet ikke enda om den lille i magen er jente eller gutt, men jeg synes det er så vanskelig med guttenavn. Så fortell meg jenter, hva heter guttene deres?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Emil heter gutteplutten vår ) Stod mellom det og Aksel.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 gutten min heter Lucas. lykke til med navnevalget
* 5 om dagen * Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Stian er 19 år, og Lucas er snart 3 år.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 29. april 2009 #8 Skrevet 29. april 2009 Min heter Jonas- fineste navnet i hele verden!!
TøffiTrynet☠ Skrevet 29. april 2009 #12 Skrevet 29. april 2009 Magnus og Elias. Hvis lille i magen også er gutt, vurderer jeg: Eirik, Aksel, Jens, Olav og Brage bl.a.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 29. april 2009 #16 Skrevet 29. april 2009 Nathaniel Christopher og Adrian Mathias:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. april 2009 #21 Skrevet 29. april 2009 Fredrik. Alternativet var Anders, men som faren sa var han en Fredrik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå