Gå til innhold

Vurderer og bli strippet.. Fungerte dette på dere?? ( termin i morgen )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går bare til fastlegen, regner ikke med at han gjør det.. Jeg ønsker heller ikke at han skal gjøre det.. Men kan jeg f,eks ringe til en jordmor i kommunen og ytre ønske om dette?? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fungerte det på meg? nei... ;o)

Skrevet

Det fungerte som bare søren på meg.

Hadde noen smårier og et par timer etter strippingen hylte jeg.

Men så var jeg også 14 dager overtidig og hadde fått en modnignspille et halvt døgn tidligere.

Skrevet

Er du moden kan det virke og det er ikke så vondt. Er du ikke moden er det helt grusomt vondt og hjelper ikke...

Skrevet

Så hvis jeg er moden så kan det funke .. Men jeg kan jo få en jordmor til og sjekke om jeg er moden.., og om jeg er det så kan jeg få henne til og strippe meg.. Hvis jeg ikke er moden så lar jeg det være..

Ønsker gjerne flere erfaringer.. =)

Skrevet

Jeg var vist ikke moden og viste ikke før etter at hun hadde gjort det og fortalte det at jeg var blitt strippet.

Ble sånn "Her var det dessverre ingen forandring.....ja og så strippet jeg deg i samme slengen"

Skrevet

Ok.. =) Jeg er så i tvil om jeg skal gjøre det eller ikke.. Jeg har egentlig lyst til og bare la det gå sin gang.., men samtidig så kjenner jeg at jeg blir mer og mer mentalt "ustabil" for hver dag som går nå..

Jeg har en i person i familien som er blitt veldig syk.. Blir dårligere og dårligere.. Og hun skremte meg litt på morgenen i dag.. Så sitter jo her alene hjemme nå og gråter for den minste ting for jeg er redd for at hun ikke skal rekke møte jenta som hun vil møte.. Det er hennes største ønske.. Også klarer jeg ikke få henne ut til termin.. det er jo ikke min skyld.., men jeg blir bare så fortvilet og gråter så fort jeg blir alene..

Jordmødrene kommer vel til og tro jeg er spikk spenna gal om jeg også gråter under og etter fødsel som dette..

Skrevet

Huff, for en situasjon å være i! Jeg skjønner godt at du er fortvilet... Jordmødre er nok vant til det meste, så de vil helt sikkert ikke tro at du er gal. :) Jeg har ingen erfaring med stripping, men du kan jo ringe jordmor og forklare situasjonen og høre hva de sier?

Det er likevel dessverre slik at barnet kommer når det kommer, men det vet du selvsagt. Hvis du skulle begynne å vurdere igangsetting pga denne situasjonen (hvis stripping ikke virker, eller hvis du ikke går i fødsel av deg selv), ville jeg tenkt meg om to ganger hvis jeg var deg. Det har jeg i alle fall erfaring med, og det var ikke noe særlig... Det ville jeg ikke gjort hvis jeg ikke var helt nødt.

Skrevet

Ble strippet, funket ikke.......

Lykke til!

Skrevet

Det gjør dritvondt! Og det virka ikke heller. Sår og blødde etterpå.

Bedre å strippe for mannen..

Skrevet

signerer Doppler!

Fy svarte så forferdelig kvalmende vondt og ekkelt! Det fungerte virkelig ikke. Fikk litt sammentrekkninger der og da, men de ga seg ganske fort.

Ikke verdt skuffelsen...

Skrevet

Hva er "strippet" ??

Skrevet

Det var vondt, jeg blødde, ble kvalm... INGENTING skjedde. Skal IKKE gjøre det igjen, selv om jeg måtte komme til å gå 16 dager over på nytt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...