Gå til innhold

stort "egg" rett over skambenet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er dette? er det en del av livmoren eller urinblæren eller hva? kjenner den når jeg ligger på ryggen. den er ikke alltid der, men noen ganger kjenner jeg den kjempe tydelig ca en håndfull.

er 17 uker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...det er ikke litt av babyen da???

Jeg kjenner både hode eller rompe i samme området noen ganger når jeg ligger. Andre ganger ligger han/hun og "spenner" fra med armer og ben inn mot ryggen slik at babyens rygg "buler" ut nederst på magen.

Gjest eelis+spire
Skrevet

Jeg syns det høres ut som livmora, men jeg er 15+4, og mitt sånt "egg" er kjempestort (over navlen nå!)..

Skrevet

neei.. tror ikke det. livmoren min er også oppe ved navlen, men dette er bare en liten klump nede ved bukselinningen ?!?

Skrevet

Jeg har også et egg på magen når jeg ligger på ryggen. Kjenner det spesielt godt om morgenen. Og det blir større og større for hver dag! Vil tro det er den delen av livmora der babyen vår ligger!? Kjenner ellers at livmora har kommet opp til navlen (det er hardt opp til navlen). Jeg er snart 19 uker på veg, og har et jentenurk i magen :)

Skrevet

er nok en del av livmoren du kjenner vil jeg tro ...

Gjest eelis+spire
Skrevet

Kanskje det er der babyen ligger da? Jeg har i hvert fall enkelte dager da livmora er større på høyre side, og andre dager da den er større på venstre side. Jeg vil tro det er fordi babyen flytter på seg, så det kan jo være derfor? :-)

Jeg tror livmora mi er unormalt stor, jeg!?

Skrevet

ja, har kommet fram til det jeg og. sansyneligvis "ungedelen" hihi.

Skrevet

Jeg ville heller tippet en muskelknute (myom). Jeg hadde det forrige gang - de var veldig harde og markerte - rompe og hode til babyen kjentes aldri sånn. Var ikke farlig, men kan være greit å be legen sjekke/undersøke det på ul for å sjekke plasseringen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...