Mimmi84 Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 hva er dette? er det en del av livmoren eller urinblæren eller hva? kjenner den når jeg ligger på ryggen. den er ikke alltid der, men noen ganger kjenner jeg den kjempe tydelig ca en håndfull. er 17 uker
Ruska67 Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 ...det er ikke litt av babyen da??? Jeg kjenner både hode eller rompe i samme området noen ganger når jeg ligger. Andre ganger ligger han/hun og "spenner" fra med armer og ben inn mot ryggen slik at babyens rygg "buler" ut nederst på magen.
Gjest eelis+spire Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Jeg syns det høres ut som livmora, men jeg er 15+4, og mitt sånt "egg" er kjempestort (over navlen nå!)..
Mimmi84 Skrevet 29. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2009 neei.. tror ikke det. livmoren min er også oppe ved navlen, men dette er bare en liten klump nede ved bukselinningen ?!?
Huldretussa Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 Jeg har også et egg på magen når jeg ligger på ryggen. Kjenner det spesielt godt om morgenen. Og det blir større og større for hver dag! Vil tro det er den delen av livmora der babyen vår ligger!? Kjenner ellers at livmora har kommet opp til navlen (det er hardt opp til navlen). Jeg er snart 19 uker på veg, og har et jentenurk i magen
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 29. april 2009 #6 Skrevet 29. april 2009 er nok en del av livmoren du kjenner vil jeg tro ...
Gjest eelis+spire Skrevet 29. april 2009 #7 Skrevet 29. april 2009 Kanskje det er der babyen ligger da? Jeg har i hvert fall enkelte dager da livmora er større på høyre side, og andre dager da den er større på venstre side. Jeg vil tro det er fordi babyen flytter på seg, så det kan jo være derfor? :-) Jeg tror livmora mi er unormalt stor, jeg!?
Mimmi84 Skrevet 30. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 30. april 2009 ja, har kommet fram til det jeg og. sansyneligvis "ungedelen" hihi.
LRMG2 Skrevet 1. mai 2009 #9 Skrevet 1. mai 2009 Jeg ville heller tippet en muskelknute (myom). Jeg hadde det forrige gang - de var veldig harde og markerte - rompe og hode til babyen kjentes aldri sånn. Var ikke farlig, men kan være greit å be legen sjekke/undersøke det på ul for å sjekke plasseringen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå