Gå til innhold

hvem jobber og hvem er sykemeldte???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er selv sykemeldt.. vært sykemeldt fordi jeg har slitt veldig med kvalme.. ikke særlig med oppkast med vært veeldig kvalm, er bedre med kvalmen men har null energi.. skal prøve meg i jobb igjen om en uke..

hvordan er det med dere andre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 7 og er sykmeldt. Skikkelig trøtt og kvalm hele dagen...

Skrevet

Jeg er fortsatt sykmeldt etter en MA for 7 uker siden jeg - nå er jeg gravid igjen, 3+6 i dag og skal begynne å jobbe 40% til uka - gleder meg til å komme i jobb igjen - da går sikkert dagene litt fortere enn når man bare går hjemme!!

Jeg ble gravid i begynnelsen av januar og ble sykmeldt 3+2 pga kvalme, svimmelhet og uvelhet, oppkasten begynte i uke 8 og bekkenløsning i uke 11 - mistet i uke 12, så har vært sykmeldt hele tiden.

Håper ikke jeg blir like dårlig og sengeliggende denne gangen, er bare bittelitt uggen og småkvalm innimellom og noe svimmel, men myyyyye bedre enn sist gang - da var jeg jo rett og slett sengeliggende - det var tvillingsvangerskap da... Er nok ikke gravid med flerlinger denne gangen og forhåpentligvis går det mye lettere nå selv om alle symptomer er hjertelig velkommen, hehe =)

Skrevet

Jeg er 8+2 i dag og jobber.

Merker ikke stort til at jeg er gravid annet enn at jeg er ekstremt trøtt.

Blir det for ille har vi ett hvilerom på jobben med sofa og teppe hvor jeg kan ta meg en liten lur hvis jeg ønsker det :) Enn så lenge har det gått bra :)

Skrevet

Jeg er 10+4 og jobber fulltid+ som lærer/trener, samt at jeg er deltidstudent.

Jeg er utrolig sliten, kvalm og kaster opp etter jobb. Får vondt i magen når jeg stresser.

Jeg vil føle at å gå ut i sykemeldig er et nederlag, så jeg kjører på.

Nå er tentamene i gang, så det blir mye å rette, samt at jeg selv har et par eksamener.

Men føler at dette må jeg bare klare.

Skrevet

Jeg jobber fulltid og har ei tulle på 2 år i bhg. Mannen min jobber mye, så det er bare jeg som har "ansvar" for datteren vår etter jobb. Er utrolig trøtt, sliten og kvalm om dagene, spesielt ettermiddagene er til tider ille.

Jeg tviholder på at det å være gravid ikke er en sykdom, og hvis jeg blir sykmeldt kommer jeg til å gå på veggen eller komme i psykisk ubalanse av å gå hjemme...Så jeg satser på å slippe det denne gangen også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...