Gå til innhold

Fødselsforberedende akupunktur...


tre håpefulle

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med dette fra tidligere??

 

Jeg har gått til akupunktur for bekkenløsning, treg mage og tette slimhinner siden desember, og det har hjulpe meg utrolig masse..

 

De siste to ukene har vi startet med fødselsforberedende akupunktur.. Å i dag når vi var der sette hun "riefremkallende" nåler i rygg og mage.. Håper at ting ikke vil drøye så alt for lenge.. Jeg føler meg rimelig klar nå.. =o)

 

Her kan dere lese litt om akupunkturen, hvis dere lurer: http://www.babyverden.no/templates/Article____24047.aspx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk fødselsforberedende akupunktur, og ble også strippet (jordmor tøyer litt i livmoråpningen m et par fingre, litt ubehagelig, men ikke verre enn det for meg ihvertfall). Jordmor anbefalte å gå hjem og ha sex, da det er noe i sædsellene som kan få igang rier, så det gjorde vi.

Dagen etter begynte riene!!

Og vannet gikk kl 4, og kl 6 var bay ute!

 

Om det var disse tre ting som gjorde det eller bare hjalp til, eller om det hadde skjedd uansett, ikke godt å vite.

Fødte ihvertfall dagen etter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt fire aku-behandlinger og var til kontroll i dag (på termin), da viste det seg at mormunnen var helt moden og flat, og jordmor kunne ta på babys hode. Jeg har ikke hatt noen smerter ifm denne modningen, så jeg tipper det er nålene som har gjort jobben sin- nå bare venter jeg på resten av fødselen ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...