frøet76 Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Svarer det seg veldig å kjøpe slik pakke man blander selv, eller er det ikke så stor forskjell. Noen som vet? Har til nå kun kjøpt (og brukt) de som er ferdige til bruk. Skal sette i gang med grøt for fullt nå, og må begynne å tenke litt økonomi!
Vannmelonen Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Den du blander selv gir en literspris på ca 12-13 kroner... Vet ikke hva den ferdigblandede koster, men regner med at det lønnes seg å blande selv
frøet76 Skrevet 29. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2009 Ok! Ja, da lønner det seg kraftig med den en blander selv. En ferdigblandet er på kun 200 ml, og koster 10 kr på Rema. Da går jeg vel snart over til å blande selv da...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Å ja, for all del !! Den ferdigblanda er vel bare egnet for turer eller nødsfall hehe!
A og G Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 Ja det lønne seg virkelig å bruke den som man blande sjøl. Når snuppa fikk mye mme (en periode jeg hadde like melk) så blandet vi selv. Nå når vi bruker lite mme, så har vi valgt ferdigblanda selv om det er dyrere, fordi vi bruker det så sjeldent at pakkene blir gamle i skapet før de er brukt opp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå