Strandloppa og lillebror Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Da er jeg akkurat 27 uker. Gleder meg som bare det! Noen som vet om det er noen forberedelser som er lurt å gjøre? Noen sier spis sjokolade, for at babyen skal være våken. Andre sier at man ikke skal det, pga at babyen kan bli så vilter at man har problemer med å se noe. Også har jeg hørt at det kan bli bedre bilder hvis man har litt urin i blæra. Noen som vet noe om dette, eller har noen erfaringer? Vil så gjerne at det skal være perfekt!
Månefeen ♥ Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Gled deg :) Vi var i uke 28, faktisk 10 uker siden. Skulle så gjerne gjort det igjen for det var helt fantastisk å se livet inne i magen! På min ordinære ul i uke 18 spiste jeg en liten sjokolade og drakk litt brus, for å få babyen til å være våken. Hun var spinnvill!! Jordmor var glad for det, for da fikk hun sjekket ordentlig rundt og fra alle kanter. Men bildene ble ikke superbra. Så på 3D lot jeg være med det, fordi vi ville ha bra bilder. første 15min lå lille jenta å gjemte seg inn mot livmorveggen. Men jordmor var flink å klarte å vekke henne og snu henne litt ved å dytte litt i rompa hennes og ba meg ligge litt på siden. Du kan se hvor bra bildene ble på min profil Så mitt tips: ta evt med en brus, å drikk litt om babyen sover eller gjemmer seg Men ikke gjør noe på forhånd.
Strandloppa og lillebror Skrevet 29. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2009 Å, nå gleder jeg meg enda mer!! Det var lurt å ta med en brus og se om man får bruk for den eller ikke. Det skal jeg gjøre. Jeg så på bildene dine. For en nydelig baby! Også så mange bra bilder du fikk. Det må ha vært en flink jordmor som tok de bildene!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 Jeg hørte før jeg var i sist svangerskap at det var mange som lå med hendene oppi ansiktet og ikke ville vise seg. Men bestemte oss likevel å betale 1000 kroner for å se. Men ungen lå med hendene oppi ansiktet og vi fikk et bilde som var noenlunde bra. Så ikke alle som er fornøyde, eller jo vi var jo fornøyde med timen og at de så at alt var fint og kor stor han var- men skuffet fordi han lå med hendene oppi ansiktet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå