Gå til innhold

andre som er begynt på uke 7??


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er formen deres? jeg tenker ikke på annet enn søvn...og er mye kvalm... men trøster meg med at det snart går over!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her...trøtt og kvalm! Klarer ikke å få gjort noe om dagen... Frustrerende!! Håper det snart blir bedre:-)

Skrevet

Hei.

Jeg er også i uke 7,måtte til legen å sykemelde meg i dag.Er så kvalm at jeg nesten ikke tørr å gå på butikken i frykt for å kaste opp der inne,hehe.

Legen målte blodtrykket mitt og det var ganske lavt,noe som er vanlig for gravide..mulig dette er grunnen til å man blir svimlette og trøtt?!

Fikk tips fra legen og spise lite og ofte, ingefær og vitamin B6 skal vistnok dempe kvalmen.

For min del hjelper IFA ,knekkebrød og gulrøtter litt;)

 

god bedring til oss kvalme

Skrevet

husker tilbake til denne uken å ja var også kvalm og veeldig veldig sulten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...