Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kikket litt på Ergo, Maduca eller Beco Butterfly.

Vil ha en som kan bæres på ryggen og som har god støtte til hodet.

Og som kan brukes både på korte turer, og i steden for bæremeis på litt lengre turer. Noen tips og erfaringer? Kom gjerne med tips til gode bæremeiser hvis dere har det også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte Manduca for en mnds tid siden, da var snuppa mi drøye 5 mnd. Og jeg angrer ikke!! Den kan jo brukes leeenge, helt opp til 20 kg. Har hørt at den er bedre enn bæremeis også; den er visst helt super til bæring av store babyer/ barn på ryggen (foreløpig har jeg bare båret på magen, og synes at d funker ypperlig). Den er så god for ryggen/ skuldrene at jeg knapt merker at jeg bærer henne, pluss at den er superenkel å få på, uten knyting eller annet fiksfakseri. Meget fornøyd m min Manduca ja=)

Skrevet

Manduca :-) har ikke prøvd Ergo, men hadde tre uker både Becoen og Manducaen til testing og Manducaen (med selene i kryss på ryggen når du bærer på magen) var mye bedre å bære! Har også så vidt prøvd den ut med en 4 åring på 16 kg og det fungerte kjempebra!

Men hvis du kun skal bære på ryggen kan muligens Becoen være like god...

Skrevet

Har tenkt bære på magen i starten, hun er 4 mnd nå. Er det bra hodestørre på Manducaen? De ser så "myke" ut, og de bildene jeg har sett av babyer på ryggen med den så ser det ut som det ikke er hodestøtte i det hele tatt?

Skrevet

Jeg synes det er mer enn nok hodestøtte på den når man forlenger ryggpanelet (drar opp glidelåsen foran), da sover hun så trygt og godt nedi der også!

Skrevet

Her har vi Beco Butterfly 2 til en 8 måneders- beste kjøpet jeg har gjort i hele mitt liv! Synes hodestøtten fungerer fint, hun sover iallefall godt:)

Skrevet

Jeg har også Beco Butterfly, og er kjempefornøyd :-) Har brukt den fra han var ca 2 mnd med ispedbarnsnnlegg, og fra 3 mnd uten innlegg (han er nå 4,5). Jeg har båret lange turer og aldri vært sliten eller kjent det noe sted. Hodestøtten fungerer fint, og han sover som en drøm i den. Har ikke prøvd å bære på ryggen ennå, men regner med at han skal over dit etterhvert (når han blir litt eldre) når vi skal ut i skog og mark :-)

Fin er den også!

Skrevet

Så bra=) Tror ikke du vil angre på det nei! Ps; linken virka ikke..

Skrevet

Åja, det sniker seg inn et mellomrom der linjen blir delt her.

Det er den "Olive grove" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...