Gå til innhold

hjelp meg her jenter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det siste har gutten vår vært aggressiv både her hjemme og i barnehagen. Han hylskriker og klamrer seg fast til meg når jeg leverer ham. Vi tror det er fordi pappan er borte på kurs og har vært det de 2 siste ukene og at han derfor også blir redd for at også jeg skal forsvinne. I kveld er jeg nødt til å gå på skolen pga noe eksamensgreier. De som skal passe ham er noen han ikke kjenner fra før av. Alle andre bor langt borte, så det er ikke en mulighet. Er det uansvarlig av meg å dra? Har så forferdelig vondt av ham!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Oi dette må du nesten føle på selv. Så lenge det er nødvendig å reise på skolen har du kanskje ikke noe valg?

Hvor gammel er han?

Men det kan være veldig greit at de som skal passe han kommer en liten stund før du reiser.

Når du drar så sørg for å gjøre det når han er opptatt med noe annet. Det funket i alle fall på snuppa her. Hun slapp å merke at mamma var lei seg for å reise og så lenge hun ikke så at jeg dro "glemte" hun meg litt...

Skrevet

Takk for svar:)

Han er 16 mndr. De som skal passe ham kommer en halv time før jeg drar. Håper han "mykner" opp på den tida. Har egentlig ikke noe valg, nei, så krysser fingrene for at det går greit og at samvittigheten min ikke dreper meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...