inovember Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Vi skal ut å reise snart og skal på på Sunwing resort anlegg og har bestillt barneseng. Noen som vet om det er reiseseng eller sprinkelseng? Og om det følger med dyne, pute og evt beskytter til å ha rundt inne i sengen? Håper noen vet!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Hei! Vi skal også ut og reise snart og der vi skal er det slik at vi må ha med eget sengetøy+dyne+pute til babyen. Om det er sprinkelseng eller reiseseng vet jeg ikke, men det har vært sprinkelseng de fleste stedene jeg har vært på før. Sengekantbeskytter har jeg sjelden sett i syden, men det kan jo hende det finnes? Anbefaler deg å ta en telefon eller sende en mail og spørre jeg, så får du vite helt sikkert! Og så anbefaler jeg uansett å ta med babyens dyne og pute/teppe så den har noe den kjenner i den nye sengen. lettere å sovne da.
kulemagen Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Bodde på ving hotell i påsken, der var det sprinkelseng, samme da vi var i Thailand i fjor. Ikke beskytter, men sengetøy, pute og teppe med laken. Enig i at det er lurt å evt ta med et eget teppe som er kjent. God tur!
Gjest Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Bodde på Sunwing på Tenerife. Der fikk vi reiseseng. Og det fulgte ikke med dyne eller pute. :-( Ville sendt en mail direkte til hotellet og spurt før dere drar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå