Gjest Sekretøsa Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 hvor mange av dere har våpen hjemme? Er det virkelig SÅ vanlig? har aldri tenkt over at dette er noe naboen kanskje har?? Vi har ikke våpen, jeg har aldri tatt i et engang :S Farfar har, men det er til jaktbruk. Pappa har også, til samme formål... har dere det, og hvorfor?
Gjest Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Ja jeg har våpen av samme grunn som din farfar og far:) Men jeg kan love deg at det er låst godt inne:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Hehe Jeg skjønner jo de som driver med jakt, men i den tråden på anonym var det jo snakk om håndvåpen? Jeg er helt blank på slikt, men håndvåpen er for meg en sort liten sak som man skyter andre med... hehehe
* 5 om dagen * Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 vi har ikke våpen,men svigermor drev å skjøt litt i sine yngre dager,men tror ikke ho heller har de i hus nå. hjemme hos mine foreldre hadde de en til pynt i yttergangen,en gammel krag,fra slutten av 1800 tallet,den skjøt så skjevt at ingen traff noe med den,så ikke farlig,men det var jo aldri noe i den da. ellers så er det ikke så vanlig rundt her å ha våpen tror jeg.
erteposen + 4 Skrevet 29. april 2009 #6 Skrevet 29. april 2009 Vi har et luftgevær og en gammel jaktrifle i et våpenskap i fritidsboligen. Ingen jakter lenger, men luftgeværet er populæt å skyte på blink med.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 29. april 2009 #7 Skrevet 29. april 2009 Jeg har noen våpen. Tre rifler To hagler To luftgivær En luftpistol En gammel revolver To pistoler Jeg og kjæresten skyter gås, og jakter på elg. Greit å ha da. De er veldig forsvarlig innelåst i våpenskapet og ammunisjonen er i en safe. Pistolene er kjæresten sin, for han skyter med pistol også.
Tøysetipp Skrevet 29. april 2009 #8 Skrevet 29. april 2009 Hadde ikke ville hatt det i hus. Er vokst opp med en sersjant til far som også drev på med jakt. Lillebroren min jakter også og har rifle. De skyter ryper. Hver sin lyst.
Gjest Skrevet 29. april 2009 #9 Skrevet 29. april 2009 Nei, har aldri hatt det. Svigerfar hadde da han var i heimevernet. Liker ikke våpen...
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. april 2009 #10 Skrevet 29. april 2009 Oij, det var litt ja "den heldige eier......" :S Skyte på fugler? for gøy?
Tøysetipp Skrevet 29. april 2009 #11 Skrevet 29. april 2009 De skyter ikke PÅ dem for gøy. Jakt er jo en interesse. Jeg vil aldri forstå det, vil heller ikke forstå det. Liker maten ferdig kvernet, jeg. Uff. Så morbid.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 29. april 2009 #12 Skrevet 29. april 2009 Hehe, det er tider på sensommeren og høsten at gåsejakt er lovlig;) Holder oss til å skyte på dem da:) For gøy og for gøy, jakt i seg selv er jo gøy, men samtidig så er det mange som spiser gås:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. april 2009 #13 Skrevet 29. april 2009 Hehe, nå ordla jeg meg litt feil ) Jeg skjønner jo at jakt er en interesse, men det så ut som om de gjorde det en fredagskveld om de kjeda seg, haha "skyter på gjess".... hehe Men greit, jeg skjønte det nå Jeg vil også ha maten ferdig!
Gjest Skrevet 29. april 2009 #14 Skrevet 29. april 2009 åå? jeg trudde den handlet om all slags våpen jeg^^ Men jeg vet jo at det er en del mennesker som går på pistolskyting (på bane), og har det som en slags hobby:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. april 2009 #15 Skrevet 29. april 2009 Såpass har jeg fått meg med da ) Hehe! Jeg leste vel heller svaret som "jo, også skyter vi på gjess da"... sånn random Haha My bad altså!
Stine fikk Ariana *19.08.07* Skrevet 29. april 2009 #16 Skrevet 29. april 2009 Har ikke d nå lenger, men drev på med skyting i mine yngre dager. (hobby/ konkurranse) Men begge mine små brødre og pappa driver aktivt på ennå. (bane og felt) og har mange våpen i hus (innelåst i våpenskap)
lille sprelle Skrevet 29. april 2009 #17 Skrevet 29. april 2009 Våpenet i ett hus - ammunisjonen i et annet Alt er godt gjemt
Pysjen Skrevet 29. april 2009 #18 Skrevet 29. april 2009 Mann min er i HV`n så ja vi har våpen hjemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå