Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Jeg har tørr hud, men kviser. Føler jeg har prøvd så mange som ikke funker på meg og er lei av å kjøpe noe som ikke passer meg :-( A-crem er vel den jeg har kommet frem til er best så langt... Noen som kan komme med anbefalinger?
Mom2Two Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Elizabeth Arden Visible Difference er kjempegod.
tante grusom master of law Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Dr. Hauschka rose creme er super på min tørre og sensitive hud!
Hierofanten Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 Kanskje en krem fra helsekost kan være noe for deg. F.eks en vanlig aloe vera krem.Evt Dr Hauscka som også er naturlig. Jeg ville styrt unna kremer som inneholder paraffinum liquidum. Det tetter igjen porene og kan dermed gi uren hud. Paraffinum liquidum er en billig ingrediens som ofte brukes i kremer man får kjøpt i dagligvaren og på apotek. Man trenger ikke kjøpe en dyr krem, er ikke det jeg mener, men bare sjekke at kremen man kjøper ikke inneholder dette stoffet.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 29. april 2009 #6 Skrevet 29. april 2009 Tusen takk for tipsene :-) Og styre unna paraffinium liquidum..... skal jeg prøve på... Synes ofte at kremer blir så innmari fete og ekle jeg :-p MEN etter å ha sett litt på 10 år yngre (eller hva det heter på tv...) så har jeg funnet ut at jeg kanskje må bli litt flinkere med å stelle huden min :-s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå