Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Ikke bli sint på meg.. dette er bare et hjertesukk... Jeg er JV og er alenemamma med to små. (har barn med en utenfor) Det er sååå vanskelig å være alene som JV, og sitter alltid alene... Kan du gi meg noen tips... Og jeg føler at det er SÅ mye lettere å være gift innenfor.. Enig??
Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Bli sint? Nå føler jeg at jeg har gått glipp av noe Så trist at du føler deg ensom og alene!! Jeg har en liten anelse om hvordan det er - jeg hadde kjæreste som ikke var JV i noen år.. Og det var litt tøft. Men mest fordi jeg selv ikke turte å ta han med på noe! Nå er jeg gift med et JV, og synes selv at det er enklere.. Men på hvilken måte synes du det er vanskelig? Er han vanskelig mot deg på noen måte? Eller føler du at du ikke blir inkludert i menig? Hvis han ikke er vanskelig, kan dere kanskje invitere noen du føler du har litt kontakt med hjem? Det er jo ingenting som sier at han ikke kan være med deg heller, for eksempel hvis det skal være noe sosialt hjemme hos noen.. Vi skal det i morgen, mange som skal grille sammen – og da er ALLE invitert.. Også ektemenn som ikke er JV. Har du noen du føler du kan snakke med? Klem fra JV
Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 Har familien kuttet kontakten med deg, slik at du ikke har noe familie? Hva med andre venner utenfor? Bygge deg opp et nettverk med andre mødre, eller venner. Har du jobb? Naboer? Kanskje du skal tenke mer på hva du kan klare, og hvem du kan bli kjent med, og ikke sitte å tenke så mye på hvordan det KUNNE ha vært. Jeg er ikke JV, men alenemor:)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #6 Skrevet 29. april 2009 Jeg var JV før, og var alene med et barn som jeg har med en utenfor. Men jeg ble veldig inkludert, alle i menigheten tok seg så godt av oss, fikk barnevakt så jeg kunne være sammen med de andre unge i menigheten osv. Jeg var sammen med en som var JV da, og hadde veldig god støtte av ham og foreldrene hans. Men det er nok litt opp til en selv også, man må jo engasjere seg litt utenom møtene, og være med på sosiale tilstelninger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå