Gå til innhold

Vooondt!!

Vålerenga12 m/ 3 små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh, hjelp...

Jeg har så vondt i området rundt magen, livmoren, eggstokkene, bak i ryggen og nedover lårene.

Prøver å finne årsaker hele tiden, men ingenting kan være riktig. F.eks tenkte jeg på en cyste som sprakk - men det har jeg hatt før. Da hadde jeg kun vondt i magen, på siden.

Nå er det hele området i magen + bak mot ryggen. Innimellom kjennes det ut som noe bekkenløsning greie - men gravid skal jeg ikke være.

Har ikke hatt mensen på 9uker - men tok test for 3uker siden og den var negativ..

Så gravid? Gidder ikke å tenke tanken engang, så mange skuffelser jeg har hatt det siste året.

Så tenker jeg igjen: Dette er akkurat samme smertene jeg hadde hele sv.skapet gjennom med Daniel og blir livredd for å ta en test igjen. Orker ikke slike smerter i flere mnd igjen.. Men, nei.. Jeg er ikke gravid, hehe.

Huff, så paranoid man kan bli!! :/

Vondt når jeg går, ligger, står..

Huff, må vel til legen, må bare ta meg sammen!

(Aldri vært flink til å gå til legen med meg selv - med Daniel tviler jeg ikke med å gå til legen hvis jeg føler jeg må.. )

Jaja, måtte bare blååse ut.

Nå skal jeg derimot til dyrlegen med hunden min, som blør fra potene sine stakkars :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til legen din.

God bedring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...