Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Selv om det er grått og blåser, så er det en varme i luften som tyder på at sommer og sol ikke er langt unna:-)) Kunne bare den hersens allergien forsvunnet med vinteren!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Skulle vært allergisk mot snø...... Mye lettere å holde seg inne på vinteren;-) Det er så deilig der ute, og jeg er så glad for at det nærmer seg sommer. Da blir liksom alle i så mye bedre humør;-))
Gummelillan Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 Deilig er det (med stor minus for pollen da...) Innså i dag ettermiddag at dette været fordrer et klesskifte, så nå har jeg endevendt hele klesskapet mitt for å rydde bort vintertøyet og frem med sommertøy. Deilig!!! Nå har jeg bare den kjedelige jobben igjen med å legge alt pent på plass igjen...
Ronja65 Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 I år så har jeg "bank, bank" greid meg ganske bra med tanke på pollen...Håper det verste snart er over for din del klatten? Men visst er det deilig med vår og at det snart er sommer.....:-)) I år så starter jeg ferien samtidig med at skolen slutter.... Det er jo snart:-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå