Gå til innhold

Grønn bæsj?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt som har vært snørrete og hostet i noen dager, hadde 40 i feber i natt. Har i dag 38 og diare. Siste bleie var helt grønn, er dette normalt?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan jo legge til at ved diare kan avføringen varierer veldig i farge... min sønn har hatt fra gult, til grønt og orange osv ved diare... helt normalt:)

 

ved diare er tarmfunksjonen ikke helt på topp og bakterifloraen i ulage.

Skrevet

fant nettop dette på nettet: inne på en side om avføring.

 

Grønn

Grønn mat som spinat kan sette farge. Det kan også tyde på en irritert tykktarm eller endret bakterieflora. Er avføringen grønn og løs samtidig som du har feber og magesmerter, bør du kontakte lege. Husk også at antibiotikakurer kan forstyrre balansen med tarmbakteriene, så drikk melkeprodukter med god bakteriekultur etter en slik kur.

 

 

http://www.klikk.no/helse/allmenn/article397497.ece

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...