2flottebarn;) Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Har en gutt som har vært snørrete og hostet i noen dager, hadde 40 i feber i natt. Har i dag 38 og diare. Siste bleie var helt grønn, er dette normalt?
*toppris* Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 http://www.lommelegen.no/390202/misfarget-avforing http://no.wikipedia.org/wiki/Menneskelig_avføring http://mammanett.no/forum/showthread.php?t=50542 non linker om grønn avføring.. kanskje du finner svar der som passer i deres situasjon?
*toppris* Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 kan jo legge til at ved diare kan avføringen varierer veldig i farge... min sønn har hatt fra gult, til grønt og orange osv ved diare... helt normalt:) ved diare er tarmfunksjonen ikke helt på topp og bakterifloraen i ulage.
*toppris* Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 fant nettop dette på nettet: inne på en side om avføring. Grønn Grønn mat som spinat kan sette farge. Det kan også tyde på en irritert tykktarm eller endret bakterieflora. Er avføringen grønn og løs samtidig som du har feber og magesmerter, bør du kontakte lege. Husk også at antibiotikakurer kan forstyrre balansen med tarmbakteriene, så drikk melkeprodukter med god bakteriekultur etter en slik kur. http://www.klikk.no/helse/allmenn/article397497.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå