lykkeliten* Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Hei alle sammen! det ser ut som om jeg også må forlate dere! Var på sjekk i forgie uke, da var det noe som ikke var som det skulle og tok mange tester.. fikk svar på de i går og pga infeksjoner og mye ting så har jeg fått time til kirurgisk abort imorgen "/ Det her er ufattelig trist.... er ca 10 uker på vei nå og startet og få ett forholde til den lille tingen! Men uannsett så ønsker jeg dere alle sammen lykke til og kos dere masse i de mnd som er igjen for dere <3
lille skatten Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Uff stakkars deg!!! Det var trist, og utrolig leit.. Du faar ta godt vare paa deg selv og jeg haaper at du har en snill mann som er god mot deg og at dere tar vare paa hverandre i en saann tid. Lykke til neste gang. Klem
lille frø, mor til to Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Det var trist å høre. Du får pleie godt med deg selv og komme tilbake til oss når du føler tiden er inne. Mistet selv i uke 13, så vet hvor sårt det er å miste. Trøsteklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå