Gå til innhold

Hva tar du med til den lille på sykehuset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da tanker jeg mest på av klær og i hvilken str? Skal føde på Ullevål, og da mest sannsynelig bo på hotellet etterpå. Hva trenger jeg? Og hvor mye trenger jeg? Og hva for str?

Takk for alle hjelp :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de har som regel basis klær til den lille på sykehuset, men syns selv de er så kjipe.. likte godt å ta på han egne klær når gullet mitt kom.. så denne gangen gjør jeg det samme:) koseligere ved besøk osv på sykehuset også, jeg elsker å dulle;)

to bodyer i str 56, og ett sett til å ha utenpå og ett sett til hjemreise:) gutten min var 49 cm så 56 er stort, men 50 blir fort knapt så det handler jeg ikke. Også en dress til å ha på når han skal hjem. Og en lue selvsagt:)

Tar også med ett teppe som jeg har strikket selv, barnets 1.bamse skal han få av storebroren når han kommer på besøk. Men til nr 1 hadde jeg den med selv:) smokk hade jeg ikke med til nr 1, men han hadde så stort suttebehov at jeg ble anbefalt å kjøpe det med en gang jeg kom hjem, hehe... (ammingen var null prblem fra første stund), så kommer til å ta det med denne gangen, klar til bruk:)

Skrevet

Tar med et par dagers skift ;) I størrelse 50-56 :)

Jeg tar med 5-6 bodyer, et par strømpebukser, et par bukser, 2 hele sparkedresser, 3-4 par sokker og hentesett. Pledd håper jeg på å få låne på barsel.

Skrevet

Dette er min andre, tenker å ta med to bodyer, en lue, nattdress og et teppe. Har ikke tenkt å vere på sykehuset mer en nødvendig, Var der under 24 timer med første mann. Og skulle jeg trenge mere så kan jo pappaen hente det hjemme. Jeg kjøper alt i str 54, sist fikk jeg en sønn på 53 cm og ingen ting av det jeg hadde kjøpt i str 50 passet. Har derfor ikke kjøpt noe i 50 denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...