Gå til innhold

Lapraskopi og utskrapning i morgen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos verdens mest sympatiske gynekolog i dag. Hcg-en hadde steget igjen, så nå er de ikke i tvil om at jeg har et svangerskap utenfor livmoren. Det er trolig en liten placentarest som ligger og produserer i vei, men hvor, det var legen usikker på. Det ble også påvist væske bakerst i bukhulen, som ikke var der på søndag (tviler på at tyskeren så veldig nøye etter dette). Dermed blir det lapraskopi og utskrapning i morgen. Gruer meg ikke og vil bare ha dette overstått. Det ser ut til at jeg har to muskelknuter på ca 4,5 - 5 cm som ligger bak mot utløpet til den høyre egglederen, som kan ha skapt forviklinger. Gynekologen klarte ikke en gang å se den høyre eggstokken tydelig på grunn av disse. Ergo bør jeg nok operere dem før eventuelle nye babyforsøk. Tenker dermed ta en solid bim-pause og håpe på at jeg kan komme tilbake med koseligere nyheter utpå høsten/vinteren.

Ellers sier jeg bare til lykke til med dere alle sammen her inne! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjedelig at du må operere, men så bra at du kom til en ordentlig lege og får den behandlingen du burde ha. Lykke til med lap-en, det er ikke så ille - anbefaler å komme seg på beina så kjapt som mulig for å redusere luftsmertene i skuldrene etter operasjonen.

Håper å se deg her igjen gravid til høsten! =)

Skrevet

Uff da - ja noen ganger blir vegen til det lille vidunderet mer kronglete enn vi hadde tenkt...Godt du fikk møte en mer sympatisk og dyktig gyn idag i hvert fall og at det blir ordnet opp.

lykke til videre !!!!

Skrevet

Da fikk jeg svaret. Så dumt, men også så godt at det blir ordnet opp i.

Håper vi ser mer til deg på forumet, og at alt går bra med deg.

Lykke lykke til!

Skrevet

Da sitter jeg her med to små plaster på min ømme magen og katta over skuldrene. Det er gode nyheter etter lap'en: De fant ingenting der det ikke skulle være og jeg har alle eggledere og eggstokker er i behold. Ergo må kroppen ha ordnet opp selv etter spontanaborten. Mulig at det er muskelknutene som har svidd på høyre side i noen uker da? Legen ville ha meg inn på etterkontroll om 2 mnd, jeg lurer på om det var for å se på muskelknutene mine? Dere vet kanskje hva hensikten med etterkontrollen er? Den ene muskelknuten var over 6 cm og MÅ opereres før jeg i det hele tatt skal tenke på nye inseminasjoner. Legen nevnte at vi skulle avtale tid for ny innleggelse på etterkontrollen, så da ser det ut som om på papiret at det kan bli rett over sommerferien. :-) Da satser jeg på sommerbaby 2010 (og det høres jo himla lenge ut til).

Skrevet

Så godt at det gikk bra :-)

Høres ut som om du er i trygge hender også, og det er godt.

Kos deg med alt du ellers ikke kan som prøver/evt. gravid denne sommeren.

Du vet: Det umulige er ikke umulig, det tar bare litt lenger tid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...