Gå til innhold

Jenta mi vil klippe seg! Huff!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi blir 7 år i sommer.Hun har alltid hadd laangt fint hår.Ned til stumpen=)

I høst skulle hun få klippe seg litt,så mamma tok henne med til frisøren og hun klippet seg til like under skuldrene.

Nå har det vokst en del og hun vil klippe det så det ligger oppå skuldrene og klippe så hun får pannelugg:(

Jeg vil ikke! Hun har så fint hår.Huff!!!

Men hun maser og maser..

Må vel kanskje la henne bestemme dette selv,eller? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...men skjønner deg selv jeg altså.

Hadde samma problemet med min på fem - ble fint det altså, men ikke pannelugg da..

Skrevet

Vet jo at dere har rett:) Meen,åååh!!

Skrevet

Skjønner frustrasjonen din! Godt jeg bare har gutter. Men jeg får vel problemet med at de vil ha langt hår, om noen år.... ;) Uff...

Skrevet

Hehe:)

Ja,har ei jente og vil hun skal ha langt hår! Hun er veldig jente jente da,elsker og pynte seg opp med kjoler og klikk klakk sko:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Skjønner deg veldig godt! Jenta mi hadde akkurat spart langt nok hår til at det kunne settes opp i strikker og diverse, og der var far ute med saksa gitt! Mor gråt modige tårer da!

Skrevet

Oj,da hadde jeg blitt gal:) Hehe.

Vil hun skal ha laaangt hår,klippe seg som hun vil kan hun når hun blir voksen=)

Skrevet

Det er da mye mer praktisk med kort hår på barn, jeg skjønner ikke at dere vil at de absolutt skal ha langt hår jeg. Tenk så deilig og luftig det er å ha kort hår i forhold da, og så mye lettere med hårvask og stell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...