<3 Har verdens vakreste gutt<3 Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Her hvor jeg bor,er det tradisjon og reise og se på alle motor syklene som skal kjøre Mjøsa rundt på 1,mai. pluss at det er mange biler og sånn der. Usikker på om jeg vil ha med pjokken vår på seks uker opp dit pga bråket fra syklene og bilene. men pappaen har så lyst og ha han med dit og vise han til alle der oppe,for dette foregår der han har vokst opp.. noen som har noen tips og innvendinger???
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Øreklokker er fint Clahs Olson har til småbarn
<3 Har verdens vakreste gutt<3 Skrevet 29. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2009 de har det der ja:) Kjempe flott:):)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå