Gå til innhold

1,mai feiring og seks uker?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her hvor jeg bor,er det tradisjon og reise og se på alle motor syklene som skal kjøre Mjøsa rundt på 1,mai. pluss at det er mange biler og sånn der. Usikker på om jeg vil ha med pjokken vår på seks uker opp dit pga bråket fra syklene og bilene. men pappaen har så lyst og ha han med dit og vise han til alle der oppe,for dette foregår der han har vokst opp.. noen som har noen tips og innvendinger???

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Øreklokker er fint :) Clahs Olson har til småbarn :)

Skrevet

de har det der ja:) Kjempe flott:):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...