våken_om_natta Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Går vel den veien for oss også, når vi snart skal kjøpe ny grill... Men vi syns fortsatt sjarmen ligger i kull og tennvæske. *sukk*
prekæs Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 Aldri om jeg får. Her stekes både stek og hel kylling i en Weber kulegrill med bra resultat og slik skal det være.
ApriIbaby Skrevet 29. april 2009 #6 Skrevet 29. april 2009 Vi kasta vår i går! Skal ikke ha noen ny heller! Liker maten mye bedre når den kommer fra kullgrill. Med brikettopptenneren til WEBER er så såååå enkelt å raskt få en rødglødende og perfekt grilll også
prekæs Skrevet 29. april 2009 #7 Skrevet 29. april 2009 Jeg har ikke det heller jeg, men grillen er fantastisk bra og like fin etter 7-8 år. Det smaker grill av kullgrillet mat. Gassgrillet mat kunne likegodt vært stekt i stekovnen.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 29. april 2009 #8 Skrevet 29. april 2009 Ingen gassgrill her heller!!! Og det blir det ikkje heller, likar best grillmaten når den har blitt grilla på kull!! Er ein anna smak på maten og det er den smaken eg vil ha om sommaren!!
Gjest Skrevet 29. april 2009 #9 Skrevet 29. april 2009 har ingen av delene vi men jeg tror nok det blir en grei liten kulegrill på oss.. så lenge jeg får potetsalaten min og noe som samboeren har grilla så er jeg happy happy
cherry coke Skrevet 29. april 2009 #10 Skrevet 29. april 2009 Har hatt, men gikk tilbake til den gamle kulegrillen. Mye bedre!=)
våken_om_natta Skrevet 29. april 2009 Forfatter #11 Skrevet 29. april 2009 Så herlig! Kanskje det blir ny kullgrill da. Jo, det blir det!!!
Hikken Skrevet 29. april 2009 #12 Skrevet 29. april 2009 Bor i blokk, og her er det ikke lov med kullgrill (bare ute på fellesarealet, men gidder ikke gå ned fire etasjer og sitte midt på lekeplassen for å spise:-S). Synes også kull og tennvæske er det mest "riktige", men gassgrill er helt supert altså :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå