solei Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Jeg har ett stygt arr etter å ha fjernet en tatovering for 12 år siden. Ble fjernet kirurgisk. Ble betennelse i stingene som gjorde arret veldig stygt. Har i mange år villet fikse på det. Noen som har fikset på slike arr eller lignende? Hvilke klinikker har seriøs,god og ikke for dyr behandling?
tante grusom master of law Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 Jeg fikset på et stygt arr på kneet for noen år siden. Jeg fikk gjort det på det offentlige sykehuset og fikk det dekket. Mitt arr er etter en sykkelulykke, jeg vet ikke om man får det dekket når det er snakk om selvvalgte arr. Du kan jo snakke med legen din og spørre om en henvisning.
LilleBanan blir storebror Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 hvordan pyntet de på arret? det ble vel ikke helt borte?? Jeg har også ett...
tante grusom master of law Skrevet 30. april 2009 #5 Skrevet 30. april 2009 De kuttet det vekk og sydd på nytt med slike plastiskkirurg sting. Resultatet ble kjempefint, og arret ble myyyyye mindre. Men det er såklart et arr der fortsatt, bare mye penere.
LilleBanan blir storebror Skrevet 30. april 2009 #6 Skrevet 30. april 2009 aaah, ok. Høres ut som noe for meg:)
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 30. april 2009 #7 Skrevet 30. april 2009 Jeg trenger også å fikse på et arr. Fjernet en føflekk på størrelse med en tegnestift på brystet ca 7cm under kragebeinet for 2år siden. Men den idioten av en lege kunne tydligvis ikke dette og såret ble helt jævlig og arret likeså, ser jo ut som jeg er skutt på klosshold med grovkalibret våpen! Vil også fikse...
tante grusom master of law Skrevet 30. april 2009 #8 Skrevet 30. april 2009 Snakk med legen din! Eller så er det jo dyktige private sykehus som også fikser slikt. Det kan vel ikke koste så sinnsykt mye å få fjernet et arr eller?
solei Skrevet 30. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 30. april 2009 Tror ikke jeg får det dekket siden det er selvvalgt. Tabben er at jeg ikke klaget eller gikk til klinikken da jeg fikk betennelse etterpå...men nå er det for sent. Men elipse klinikken reklamerer med arrbehandling...men bare juks kanskje? Noen som HAR fikset på arr?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå