moota m storebror&lillebror Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Lillebror er 2 år i august. Han har siden han kunne gå skikkelig da han var 16 mnd ikke likt seg i vogna med mindre han er veldig trøtt. Storesøster er snart 4 år og vil sitte i vogna ved hver en anledning enda. Hun har alltid vært slik bortsett fra en liten periode da hun lærte å gå.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Hun på 4 sluttet med vogn da hun var halvannet eller så, med mindre vi skulle på lengre turer eller hun skulle sove underveis. Handleturer, turer til lekeplassen og kortere spaserturer har hun tatt til fots tidlig. På handlesenter har vi brukt de vognene man kan hive en tier på, men det har mer vært for å holde styr på henne enn akkurat at hun har villet ha den. Fungert veldig bra ) Men så har hun heller ikke hatt småsøsken i "slutte med vogn"-fasen sånn at hun har kjent på misunnelse for de små som får være i vogn. Gutteplutt gjenstår å se, men jeg antar det vil bli noe av det samme der. Jeg liker ikke å "drasse på" vogn, så jeg kommer til å la være å ta den med på ting jeg vet han klarer å gå til fots på...
Gjest Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Vår har knapt brukt vogna siden han fylte to år. Nå har vi bare ei enkel trille som han kan sitte i om vi skal noe spesielt og som hun andre sier, for å holde styr på han.
*bolla pinnsvin* Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Gutten vår er 3 år til sommeren og sist gang jeg trillet noe sted med han var på høsten i fjor en eller annen gang. Han er stor gutt og kan gå ganske langt selv. Resten tar jeg eller pappaen hans han bare opp på skuldrene.
Gjest En vakker gutt på tre år Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 Gutten min er 3 og noen måneder, og vogna er ganske lite i bruk nå. Men tar den alltid med om vi skal gå lenger turer, på handletur/bytur etc. Han kan gå langt selv, men har en tendens til å ville gå selv når vi har med vogna, og til å ikke ville gå når vogna ikke er med. Og jeg orker ikke bære ham noe særlig, så foretrekker å ha med vogna litt til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå