*toppris* Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 dåpskjolen leide vi, ca 500kr. lokalet kostet ca 1500. Pynten er jeg ikke sikker på, brukte papirduk på rull fra nille, noe pyntegreier til å ha oppå og blomster og lys. Vr kjempefint og ikke dyrt ivertfall:) Tittet rundt lenge og fant billige ting jeg likte:) Maten begynte jeg å planlegge lang tid i forveien, bestemte oss for koldtbord da det alltid er noe man liker der. Så fulgte med på tilbud osv. Hadde da både varmmat i form av kylling, ris, bernaisesaus og gryterett. Kaldmat i form av skiver, både grovt og loff, div pålegg som spekemat og laks og eggerøre. Salat hadde vi også. Kaker bakte vi selv fra begge sider i familien og kjøpte selve "dåpskaken", marsipankake. Drikke var kaffe, vann på flasker både med og uten smak og div brus. Kjøpte da kasser slik at det ble billig. Vet det er noen som serverer snitter (brødmat med pålegg) og kake, ikke noen orm for middagslignende mat osv. Det er vel gjerne det billigste, men selv hadde vi mange tilreisende som skulle kjøre hjem etterpå osv. Greit med skikkelig mat da:)
petite fleur Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Siden vi har et skyhøyt boliglån, passet jeg på å følge med på tilbud og tenke billig! Mamma kjøpte kjolen. Vi hadde dåpen hjemme, og vi hadde koldtbord og tapas. Lagde det meste selv, så det ble rimelig. Pynten kjøpte jeg på en butikk som hadde konkurssalg, dukene hadde jeg fra før av. Jeg brukte faktisk ikke mer enn 1000 kroner, og alle ble gode og mette (hadde alt for mye mat) og koste seg :-) (16 stykker)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå