Gjest Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Har kanskje spurt en gang før, men må spør på nytt nå..... Sjangsene for at jeg er gravid nå er vel veldig liten, NÅR vi forrige mnd, hadde sex når jeg hadde EL og han ikke fullførte i meg? (skriver rett ut) Sånn var det: Hadde mensen 16 mars, EL 1 april, da hadde vi sex, men som sagt, han kom ikke i meg, men utenpå, jeg fikk mensen 16 april igjen, og gikk noen få dager med den.... rett føre mensen fikk jeg skikkelig vondt i bekkenet, og det har jeg jo til vanlig, men det var liksom noe rart da... Jeg bynte å tisse mye, og spise smått hele tiden, og nå har jeg vært veldig svimmel noen dager og kjempe trøtt og sliten... Puppene er litt rare og!! Alt dette vet jeg jo kan være andre ting og, men jeg har vel ikke sjangs til å være gravid for det? Selv om han ikke kom i meg? Sjangsene er jo veldig små da..... ELLER?
Sol Skippertaksdronning Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 det er en mulighet at du er gravid, selv om han kom utenfor. det kommer nemlig alltid litt smådråper som hverken du eller han merker, og dise inneholder sædceller. ta en test, det er det sikreste du kan gjøre:)
Alba44 Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Sjansene er ikke store, men absolutt til stede. Har ei venninne med to barn pga dette. Det er altså absolutt ikke noe sikkert prevensjon.
Gjest Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Altså jeg vil jo gjerne ha et barn til, så det er jo greit om jeg blir det!! Men ja, sjangsene er ikke store!! Men etter sex, så var det jo mye S.. der nede.... Jeg husker jeg spurte han om han egentlig kom ute, så svarte han bare "jeg håper det" ??!?!?!?!?! Men får ta en test å se....
Gjest Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 Men kjære deg, det er da ingen her som kan svare på dette! Du må ta en graviditestest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå