Klar for nr 2 Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Er på utkikk etter reisetrille og tenker på å kjøpe Simo sin. Vil ha en som er litt solid og robust, tenker å ha den også som "senter" vogn. Dere som har denne- er dere fornøyd? Hvor lenge får barnet plass i den? Ville dere valgt et annet merke? Holder det med kalesjen for å skygge for sola eller bør man kjøpe en paraply i tillegg?
Hellinor Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Jeg har den, og er kjempefornøyd. Stooor, plass til voksi til og med, tilnærmet like stor inni som simo duovogn. Kalesjen er også stor, men mulig du må ha en prarsol hvis sola står rett på, men d må du vel med andre vogner. Også inkl fotpose som gjør vogna lun. Virker veldig solid, praktisk titteluke i kalesjen. Eneste jeg ikke er like begeistret for er hjulene (slike harde som er på de fleste triller) synes den på en måte høres litt skranglete ut uten å være det (hvis du skjønner....) Det er ikke noe galt med dem, men liker bare ikke lyden, hehe.
AO3 Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Enig med Hellinor. Jeg har ikke rukket å bruke den så lenge enda, men foreløbig er jeg fornøyd. God plass, full liggestilling (grunnen til at jeg kjøpte den), lett å manøvrere. Den veier ganske mye, så den er vel egentlig ikke en ren reisetrille, men den tar ikke så stor plass i bilen. Vi var på jakt etter en vogn som kunne brukes som en fullverdig sportsvogn (ikke om vinteren), med full liggestilling, som ikke tok stor plass i bilen. Kalesjen synes jeg er fin og skjermer godt - men som foregående innlegger sier, du må ha paraply i tillegg på lik linje med andre vogner. Minus: Det skrangler litt i framhjulene. Det er bare slik de er, ikke noe å gjøre noe med. Etter å ha blitt brukt bare et par ganger begynte bakhjulene å hvine, men det ga seg etter smøring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå