ormeynglet Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Både skummelt og spennende. Håper så inderlig at alt er bra med lille der inne! Vi må ta med oss storesøster på 9 mnd, men tror at det skal gå bra, hun er vanligvis veldig snill og rolig. På tidlig ul trodde jm det var en jente, hadde vært kjekt å få vite helt sikkert hva det blir i dag. Spennende!
Ruska67 Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Lykke til! Når er terminen? Jeg skal i morgen og har termin 26. september!
ormeynglet Skrevet 29. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2009 Takk, foreløpig termin er 28.09. Lykke til i morgen du også
minimy m Emma & Emil! Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 Masse massser lykke til Skal selv på UL for første gang i dag å er skikkelig spent!! Vurderte å ta m kommende storesøster på 2.5 år, men fant ut at hu hadde det bedre i bhg i dag Klemmer fra
ormeynglet Skrevet 29. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. april 2009 Det gikk kjempefint på ul i dag, alt var som det skulle være. Termin ble flyttet med 1 dag til 29.09. Snuppa syns det var en kjedelig film å se på så hun sovna i fanget til pappa, ikke noe problem å ha henne med. Morkaken lå veldig langt nede, litt over åpningen så får ny ul i uke 32. Jm var ganske sikker på jente men ville ikke bli saksøkt hvis det var feil. Hun så 3 strek og da var det nesten bestandig jente. Noen som har sett 3 strek og det likevel har vært gutt?
thereka Skrevet 29. april 2009 #7 Skrevet 29. april 2009 Hei hei Vi fikk beskjed med 3 mann at her er jenta!! så tre streker og greier... tok en ny ul i uke 25 for jeg var ganske sikker på at det var gutt... og jaggu kom ikke lille oliver til verden:) så ikke ta det helt for gitt at det er jente man vet aldri! Er gravid med 4 mann og legen trodde jente og jeg har en helt annen følelse nå enn med 3 gutter... Lykke til....
ormeynglet Skrevet 29. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 29. april 2009 Hmm, spørs om det ikke blir en privat ul om en stund da. Har 3 jenter fra før og skal innrømme at jeg hadde håpet litt på gutt denne gangen. Nå blir jeg liksom gående med et lite håp om at det skal være det likevel, huff høres fælt ut. Når jenta kommer så er det selvfølgelig akkurat slik det skal være, men man styrer ikke disse følelsene bestandig. Jm snakket om at det kan være forstørret klitoris på jenter på dette stadiet så det var litt vanskelig å se, men mente altså det var jente iom disse 3 strekene. Jeg har jo aldri sett hvordan en gutt ser ut på ul, så aner liksom ikke forskjellen men hører så mange sier at de tydelig ser "utstyret". Hadde liksom vært litt bedre om hun var sikker, så hadde jeg bare kunnet lagt vekk "gutten" og begynt å glede meg til jenta kommer. Håper jeg ikke blir hengt her nå da, det viktigste er så klart at alt så fint ut med babyen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå