Gå til innhold

Beste nr. 3 bilsete til barn på 4,5 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minste har blitt så stor at han trenger sete til mellomste, og mellomste får setet til eldste...og 4,5-åringen må få nytt forovervendt sete. Er det ikke sånn pute med rygg som er for den alderen? Har noen sett tester i den vekt/aldersklassen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleier å ligge tester hvor de tar med flere vektklasser på forbrukerportalen.no.

Jeg har en som har kommet greit ut der; Britax kidfix (den er med isofix men kan også brukes i biler uten isofix). Den passer veldig godt til jenta vår på 4 og den kan reguleres en hel haug før den er for liten for henne (om hun ikke plutselig legger veldig på seg i bredden da). God sidestøtte (i motsetning til feks hts izi up som vi først tenkte å kjøpe) har den også. Vet ikke om det er den BESTE (det er jo sikkert også litt individuelt) men vi er i alle fall veldig fornøyd, og ha heldigvis tilgode å få teste det den er der for (kræsj) - bank i bordet!

Skrevet

De putene med rygg kalles beltestoler.

Vi kjøpte et sånt til eldstemann ca da han ble 4 år, men jeg husker ærlig talt ikke hvilket merke vi endte opp med :-P

Må sjekke om det er med eller uten isofix da.

Skrevet

Takk for tips! Jeg vurerer den römer kid som kom godt ut i testen på forbrukerportalen...Ja! Jeg innrømmet at jeg lar testene påvirke meg =P Er jo så mye å velge mellom - synes det er vanskelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...