Gå til innhold

Noen her som har en litt eldre modell av Besafe Izi??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått en 04- eller 05-modell Izi Kid av x-en til samboeren min, eller mamman til hans andre datter. Veldig kjærkomment for oss, for 3000,- til nytt barnesete er noe vi slett ikke har for øyeblikket!

Men denne stolen har ikke noe ekstra polstring rundt hodet, slik det er på de nye modellene. Er dette noe x-en har tatt av/ikke fått med på kjøpet, eller er dette kun på de nye modellene? Er det isåfall mulig å kjøpe til?

Synes hun sitter litt vinglent med hodet, hun er 9 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det sånne borrelås-strips loddrett opp forbi hodet? På hver side der hodet skal være altså, innsydd i stoffet på stolen?

Skrevet

Jeg ville kontaktet bedriften som produserer setet, og spurt ([email protected]). Tror kanskje vi har samme sete, og jeg savna også den polstringen da sønnen min var liten, og lurte på om det var noe vi ikke hadde fått med (vi arvet det også). Ser at det er akkurat som trykknappfester øverst på kanten av setet vårt, er det ikke det på ditt også?Så det er nok mulig å feste noe der.

Skrevet

Vi har en izi sleep (vis den modellen het det den gangen), tror den kan være ca fra 04/05 den er det ikke polstring på sidene av hodet. Kun et ekstra lag å legge i rygg/ sete for å bygge litt opp der når de er veldig små.

Så det er jo mulig at de ikke hadde denne ekstra polstringen på siden av hodene den gangen??? Vi har byttet ut til en helt ny izi combi nå og den har også en ekstra polstring inni, men med støtte for hodet... så kan jo være at dette er noe som kom litt senere???

Skrevet

På de gamle modellene var det ikke hodestøtte.

Men det finnes sånne universiale i butikkene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...