Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Jeg skal kjøpe babycall, men herregud så mye forskjellig hjelp... Jeg har lånt en sånn doro babycall og den funket men innimellom slo den ikke inn. Lillegutt lå ute og gråt og ingenting skjedde.. det er jo litt skummelt.. Hva anbefales og hvor har dere kjøpt dem.. og evt er det billigere i sverige for vi snakker om ¨å ta en tur dit på mandag..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Jeg har en som jeg har vært kjempefornøyd med, men som det er litt delte meninger om. Det er en fra phillips som er gul og hvit (husker ikke navnet/artikkelnr på den) og den kosta rundt 800 kroner (for 4 år siden). Den kan ha batteri i begge units, sånn at du feks kan plassere babyuniten i barnevogna utendørs om du selv er inne, og du kan ta med foreldreuniten der du er (den er oppladbar). Du kan stille sensitiviteten på babyuniten og den viser også med lys hvor "høyt" barnet gråter. 4 kanaler å velge mellom. God rekkevidde også - jeg har hatt med meg foreldreuniten over i hagen til naboen på skrå på andre siden av veien (og sjekket at det funket først) - gikk veldig bra. Ikke opplevd at den ikek har slått ut, men jeg har også hatt sensitiviteten på max, i alel fall frem til hun ble noen år. Eneste jeg har savnet etter at snupp ble større var at den hadde toveiskommunikasjon, hehe. Det tror jeg avent sin har, og den har jeg kikket litt på (om jeg ikke finner ladeenheten til foreldreuniten snart så må vi kjøpe ny, kan bare ikek skjønne hvor jeg har lagt den hen... *sukk*)
Gjest Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Har Avent sin. Er veldig fornøyd. Man kan se temperaturen på rommet barnet sover i, forskjellige beroligende vuggemelodier vi har brukt masse på lillemann. Den tar ikke inn andre signaler. Man kan snakke til barnet fra foreldredelen (har ikke brukt ennå hvertall.. høres litt skummelt ut for barnet tror jeg). Man kan stille sensitiviteten 4 forskjellige trinn. Altialt veldig fornøyd, men så har jeg ikke noe annet å sammenligne med....
Katsi Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Jeg har også den fra Avent/philips. Er veldig fornøyd med den selv om det satt langt inne å velge noe annet enn supernova;) Prøvde å snakke fra foreldreenheten da vi var på hyttetur for 2 uker siden men det var til de større barna da;) De syntes det var trygt at vi kunne høre dem og snakke til dem da de var på en helt ny plass og i en annen etage enn det vi var. Veldig greit at den ikke tar inn andre signaler for det er masse barnefamilier i nabolaget her og ikke lager den skurrelyder som de babycallene venninnene mine har.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 Den vi har har vi forrestne opplevd å få høre noen andre på noen få ganger og kun i et par sekunder - men det var litt scary :o/ Ser ut til at avent er et godt kjøp her i alle fall )
Slæsh84 Skrevet 29. april 2009 #6 Skrevet 29. april 2009 Har Super Nova.. Den stråler kun når den slår ut,noe jeg for min del å babyen sin del syns er viktig. Den har og temperatur som og er greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå