Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan økt utflod være et tegn på at noe skjer snart?? Har fått voldsom utflod de siste dagene - har egentlig ikke hatt noe særlig utflod før. Er litt løs i magen også, etter å ha vært plaget av forstoppelse hele svangerskapet. Jeg er 37+6 idag.

Noen som vet om dette kan være tidlige tegn på at en fødsel kan komme igang i løpet av relativt kort tid?Dette er mitt fjerde barn, så jeg burde vite det selv, men husker ikke at jeg hadde noe særlig utflod eller tegn overhodet de forrige gangene - før riene begynte :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har hørt at det er økt utflod i svangerskapet generelt....

Skrevet

Hei :))

Jeg har hatt litt utflod siden jeg ble gravid, men nå er det jo ekstra mye, så dette lurer jeg på også :)

Jeg er forresten 37+3 i dag :)))

Skrevet

Det kan jo være slimproppen som kommer som økt utflod, og det er jo ett tegn:)

Skrevet

Av det jeg har hørt så er jo slimproppen litt rød/rosa.. For jeg spurte litt om det her inne, for plutserlig fikk jeg masse utflod ut, og da spurte jeg her om det var slimproppen... men fikk til svar at det var utflod, selv om det var masse som kom, det var på en måte en slim slintre på ca 1 cm lang og kanskje 1/2 cm bred... men ikke vet jeg, er førstegangsfødende og kan egentlig ingenting om dette her...

Skrevet

Takk for svar. Tror ikke det er slimproppen - den har kommet rett før fødsel de andre gangene jeg har født, og er mye mer "slimete". Det er nok bare utflod som kommer, men i ganske store mengder. ja ja, uansett kommer vel babyen når han eller hun er klar! Begynner bare å bli litt utålmodig...Lykke til alle sammen!

Skrevet

Akkurat som jeg opplever det selv! Er 37+ 6 i dag jeg og :-) Og har opplevd økt utflod de siste par dagene, og har tenkt det samme selv.

Var ekstremt løs i magen i går, så da tenkte jeg, at NÅ skjer det, men det roet seg ned igjen.

Jeg kjenner dessuten at babyen ligger langt nede, og når den rører på seg kjennes det helt bak i e.tarmen!

Jeg var til legen i dag, og hun konstaterte en svært moden livmorhals på meg, så det kunne bety at ting var svært nært forestående, som jeg forsto...

er selv 3. gangsfødende, men kan heller ikke komme på at det var slik de andre to gangene...

Masse lykke til damer! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...