Bring_it_on!!:)) Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Bare så jeg er sikker på at du ser den ... Jeg ville så absolutt fått en legeerklæring på stesoliden.. Stesolid er i samme genre som sobril og Valium.. Og det er klassifisert som et narkotisk legemiddel... http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=4473
LizzyG Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Legen min sa det ikke var vits med erklæring fra han, det holdt med et skjema jeg fikk på apoteket?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 29. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2009 Det holder helt sikkert.. Du må bare ha papirer på at det er legemidler du eller barna dine trenger.. Akkurat hvilke typer papirer vet jeg ikke.., Det vet nok legen best.. Tenkte bare og vise deg linken så du ikke reiser avgårde uten og risikere sitte uten medisinen til gutten din.. =)
LizzyG Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Ok, takk for rådene:) Da får JENTA mi med seg stesoliden sin:)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 29. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2009 Jenta ja.. hehe.. Jeg tok sjansen og sa gutten.., men husket helt feil.. hehe.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå