Gjest Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Nettleseren min lukker seg hele tiden, noen som har forslag til hvorfor? Har kjørt virusscan og ryddet harddisk, altså
It's all about me Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Har samme problem og ingenting hjelper. Men å oppgradere til den nyeste Explorer gjorde så det skjedde sjeldnere og at siden bare reparerte seg istedetfor å lukkes.
Gjest Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Ja, har lest at gamle explorerversjoner kræsjer, men har fått samme problem også i opera og firefox... Argh!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå