Gå til innhold

Up and Go-bleier eller vanlige bleier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere er best? Har ei jente på snart 16 mnd og lurer på om jeg bør skifte til Up and Go-bleier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes up & go fungerrer helt greit fra de begynner å kravle seg rundt jeg. litt mer bevegelsefrihet:)

Skrevet

Enig, pluss at det er første steg mot "vanlige" truser - det fokuserte prinsessa mi på, at hu hadde fått trusebleier.

Skrevet

Da blir det å kjøpe det i dag da ;)

Skrevet

Ulempen med Up and Go er at man må kle av alt for å ta dem på. Det er jo greit når ungen likevel er naken, f.eks. ved kveldsstell, men når man skal skifte bleie midt på dagen er det upraktisk. Vi bruker litt begge deler, men siden han bare bruker vanlige bleier i barnehagen, vil han helst ha bare vanlige hjemme også. Synes også de vanlige er bedre om natten, med up and go har det ofte blitt lekkasjer på natten.

Skrevet

Jeg begynte med up and go bleier når hun var ca 7 mnd,for hun var helt propell,og da var det lettere og raskere å dra på henne en slik:-)

Skrevet

Vi brukte up & go fra han begynte å krabbe rundt, frem til han gikk stødig selv. Etter det synes jeg det var greiest med vanlig, ble så mye lekkasje ellers. (ikke fordi vi skifta for sjeldent, men han har vært mye plaget med magen....)

Skrevet

Syns Up & Go er genialt. Mye enklere å ta på, og virker MYE mer behagelig for ungen! Jeg bruker aldri noe annet.

Skrevet

Er nok litt treig som ikke har begynt med de andre. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...