Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Hei! Har ei lita tulle på 13 mnd. Har hørt at jeg ikke kan gi henne druer, stemmer det? Og isåfall hvorfor ikke? Og hva med jordbær? :-) Så lurte jeg på dette med eplejuice og appelsinjuice. Er det for tidlig eller? Jeg må vel isåfall vanne det ut, eller? Blir veldig takknemlig for svar )
Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Druer er så vidt jeg vet bare fordi barna kan sette det i halsen.. Så hvis du deler de opp i feks to, eller tar av skallet er det bare å gi det. Snuppa mi får i hvertfall masse druer og elsker det! Jordbær vet jeg ikke.. Mener å ha hørt at man ikke bør spise det mens man ammer pga allergi, men noen sier at dette ikke stemmer likevel... Så så lenge det ikke er allergi i familien din tror jeg ikke det gjør noe... (vet ikke sikkert siden jordbær- sessongen ikke er i gang enda har jeg ikke tenkt på det:)) Juice går også helt fint, men det er vel greit å ikke gi altfor mye av det pga syreskader på tennene. Jeg vanner det det ut litt når jeg gir det til snuppa, 30 - 40% vann kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå