LykkeligMamma89 Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Jeg er 28 uker på vei, men har sjeldent kjent noe til kynnere. Men i går kveld, ble jeg uvel, kvalm og vondt i hodet og jeg hadde kynnere fra jeg la meg til nå, altså det har ikke stoppet. De gjør ikke vondt men hva er det som skjer? Er det helt vanlig at sånt kan skje? Eller er det tegn på at noe er galt? Håper noen gidder å svare meg så tidlig på morra'n
Juni prinsesse Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Jeg hadde det samme i forrige uke, uke 32. Ikke kjent noe særlig til kynnerne før det, men fra mandag til onsdag hadde jeg HELE tiden. Ringte til slutt føden på onsdag, da jeg også syntes bevegelsene var blitt så "rare". De var supersøte, og jeg fikk da konstatert at alt er helt ok. Trulte vokser og trives, og spreller som bare det. Men på en annen måte nå enn før. Etter hva jeg har forstått så skyldtes bevegelsene at hun har snudd seg og ligger anderledes enn før, samt at det er mindre plass der inne. Når det gjelder kynnerne, så begynner vi jo å nærme oss slutten nå, så det er vel kanskje på høy tid å begynne å trene litt... ;o) Men ring føden om du ikke klarer å finne roen med det som skjer. Bedre å sjekke en gang for mye, enn en gang for lite. M )
*25/06-09* Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Jeg har heller ikke kjent noe til kynnere før. men nå kjenner jeg de hele tiden når jeg skal sove og litt på dagen, så fort jeg er i aktivitet så slutter det, men begynner når jeg slapper av igjen.. Her om dagen fikk jeg kynnere så det holdt når jeg var på do for og tisse, og da kom jeg meg ikke opp fra doen igjen.. måtte vente til de var over.. Er 32 uker på vei nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå