Gå til innhold

Hva gjør jeg hvis riene blir regelmessig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et barn på snart 6 her hjemme. Kan hun være med ned på føden, eller må jeg føde alene og mannen bli hjemme med vårt barn?

De to som har sagt seg villig til å stille som barnevakt kan selvfølgelig ikke nå hvis det er slik at jeg må reise inn til føden. Hun ene er bortreist (2 timer unna) og hun andre er på fylla og hun var rimelig full når jeg snakket med henne så det er uaktuelt at hun skal komme.

Håper at riene holder seg uregelmessig til barnehagen åpner, nå er det 7-10 min i mellom og de varer i 45 sek gjennomsnittlig. Så kan jo fort blir mer ''alvorlig''.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jo det en stund siden innlegget ditt så det kan jo være at du har reist avgårde. Jeg ville ikke tatt med meg barnet, men dratt alene og latt pappaen komme etter når barnehagen åpner. Tror en 6-åring kan synes det er veldig skummelt på en fødeavdeling og jeg ville i allefall ikke tatt henne med inn på rommet under fødsel. Hvis pappaen skal sitte ute med henne på gangen er det nok bedre om de er hjemme. Pappaen kan jo gjøre alt klart slik at han kan komme direkte fra barnehagen.

Lykke til :) Det blir en spennende dag for dere dette :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...