happyhappy2 Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Fikk mensen for første gang etter fødsel for 5 mnd siden forrige søndag,og går nå å blør på 9ende dagen!!! Er dette normalt? har før graviditet blødd i maks 5 gader!!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Heia! E d like sterk blødning i alle dagan? kjipt at du ska få lengre mensen etter fødseln da :-/ Men mulig d bare e for dn hær gangen å at neste mens blir som vanlig? :-) Men 9 daga e i overkant lenge, ikke engang dm me pcos bruke ha så lenge. Men om d ikke e like sterk blødning alle dagan trur æ ikke d e nån form for bekymring ;-) E d derimot masse blod ville æ ringt legen nu me engang! Go bedring, satse på du ikke har hadd menssmerta alle de 9 dagan!
Maya_1 Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Såvidt jeg husker var det vanlig den var litt lengre første gangen, normalt med opptill to uker mener jeg noen sa. Irriterer meg over det samme selv om dagen
Litjmora Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 Samme her, er inne på dag 10 her :/ fikk igjen mensen første gangen i desember(fødte i oktober), men så har jeg ikke hatt den før nå igjen.. men blør mye mindre enn vanlig jeg da. Hadde aldri mensen i mer enn 3-4 dager før jeg ble gravid. Kjempekjiip!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå