Gå til innhold

Bilsete som passer i vogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst på sånn bilsete og vogn som passer sammen, altså sånn at man kan ta ut bilsetet og plassere det på vogna. Men vet ikke hvor jeg finner dette... Har prøvd å søke litt på nettet uten hell. Noen som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan vel være en start å finne deg enten et sete du vil ha, eller en vogn?

Emmaljunga har både bilsete og adapter til en del (om ikke alle, det er jeg ikke sikker på) vogner, bilsetet er helt ok, men krever lange belter om du skal montere det uten base. Og vognene er uovertrufne spør du meg :D

Skrevet

teutonia vogn, og kombinèr med maxi cosi bilsete:) gjerne med base til så blir det bra lettvint;)

Skrevet

Maxi cosi setet passer til en del forskjellige understell og jeg tror Graco har noe også som passer. I utlandet får man også tak i et merke som heter bebe confort som finnes i sett med bag, bilsete og sportsvogn og det finnes sikkert mye mer der ute :-)

Skrevet

Mange vogner som har den muligheten nå for tiden.

F eks kan Bilsetet Maxi Cosi festes på¨

Maxi Cosi Mura 3 og 4

Quinnyvogner

Noen Teutonia

TFK

Bugaboo(tror jeg)

Bilsetet BeSafe Izi Sleep kan festes på BeSafe Izi vognen, men jeg tror også man kan få adaptere til å feste på andre vogner men er ikke sikker på hvilke. Muligens Quinny Zapp

Emmaljunga har eget bilsete som kan festes på Emmaljungavognene, det samme har Teutonia

Acta Graco setet kan festes/settes oppi noen Graco vogner.

Skrevet

på www.teutonia.no kan du se på de ulike vognmodellene, og der er det også avbildet vogner med maxi cosi setet påmontert ;) så får du sett hvvordan det ser ut.

Jeg har teutonia mistral s, og maxi cosi bilsete (men ikke kjøpt adaptere til å feste setet til vogna med, men skulle jeg føle behovet, så er det jo bare å "løpe og kjøpe"

Anbefaler virkelig begge disse produktene, er veldig fornøyd med vogna, og er veldig fornøyd med setet

Skrevet

HI her!

Har en Teutonia-vogn, men denne er arvet og sikkert over fem år gammel... Passer Maxi Cosi-bilsetet til denne, trur dere?

Skrevet

Musty vogner har bisete og her passe vel også maxi cosi.

Skrevet

Jeg har easy walker sky og adaptere slik at jeg kan sette maxi cosi på vogna! Utrolig praktisk!

Skrevet

Hva er egentlig vitsen med å kunne sette bilstolen på vogna?

Ungene skal jo ikke sitte for lenge i bilstolen og så lar dere de i tilegg til å sitte i det i bilen gjøre det også i vognen. Er det ingen som tenker på ungenes rygg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...