frøet76 Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 For nesten 6 mnd siden kom vår lille tulle til verden - men med henne også masse små kviser i overhuden. Har hatt litt trøbbel med uren hud før baby kom også, men under graviditeten var huden SÅ FIN!( Så ikke småens feil m/kvisene altså, er vel heller hormoner ) De popper opp -disse ørsmå kvisene- gjerne et par nye for hver dag, og det ser ikke så bra ut Noen tips å komme med? Produkter som garantert hjelper? Kinnene er fine, og tildels pannen. Det er helst haken/munnpartiet og nesen som er problemområder( T-sonen.) Har også alltid slitt med store porer her - og svarte prikker). Hjelp!!!??
Blå + en i magen Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Jeg hadde også veldig fin hud da jeg var gravid, men nå kommer det uren hud innimellom. For meg hjelper Yasmin p-piller. Men bruker ikke de nå, så da smører jeg på Basiron som jeg kjøper på apoteket. Og da forsvinner det etter noen dager. Jeg må alltid ha Basiron i skapet, er såå godt å ha noe som hjelper. Hadde prøvd det om jeg var deg, tror en tube koster 159,-
frøet76 Skrevet 28. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2009 Takk for tipset, men er ikke den kremen veldig sterk mot huden? Redd for arr og sånn... Prøvde noe en gang for 17 ! år siden, som jeg tror skadet huden, men jeg er ikke sikker på at det var den kremen??
millie+2klumper Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 basiron er det eneste som hjelper hos meg. Jeg fikk mye mer kviser i begynnelsen av svangerskapet å så var huden veldig bra resten! Blitt værre igjen nå.. Men basiron funker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå