Gå til innhold

Noen gode tips mot småkviser (rundt munn/hake)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For nesten 6 mnd siden kom vår lille tulle til verden - men med henne også masse små kviser i overhuden. Har hatt litt trøbbel med uren hud før baby kom også, men under graviditeten var huden SÅ FIN!( Så ikke småens feil m/kvisene altså, er vel heller hormoner :P)

De popper opp -disse ørsmå kvisene- gjerne et par nye for hver dag, og det ser ikke så bra ut :(

Noen tips å komme med? Produkter som garantert hjelper? Kinnene er fine, og tildels pannen. Det er helst haken/munnpartiet og nesen som er problemområder( T-sonen.) Har også alltid slitt med store porer her - og svarte prikker).

Hjelp!!!??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også veldig fin hud da jeg var gravid, men nå kommer det uren hud innimellom. For meg hjelper Yasmin p-piller. Men bruker ikke de nå, så da smører jeg på Basiron som jeg kjøper på apoteket. Og da forsvinner det etter noen dager. Jeg må alltid ha Basiron i skapet, er såå godt å ha noe som hjelper. Hadde prøvd det om jeg var deg, tror en tube koster 159,-

Skrevet

Dytter denne, for jeg sliter også

Skrevet

Takk for tipset, men er ikke den kremen veldig sterk mot huden? Redd for arr og sånn... Prøvde noe en gang for 17 ! år siden, som jeg tror skadet huden, men jeg er ikke sikker på at det var den kremen??

Skrevet

basiron er det eneste som hjelper hos meg. Jeg fikk mye mer kviser i begynnelsen av svangerskapet å så var huden veldig bra resten! Blitt værre igjen nå.. Men basiron funker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...