Gå til innhold

Kjenne liv i uke 17?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er andregangsfødende, så er vel vanlig å kjenne liv tidligere enn forrige gang.. men er det normalt å kjenne ganske mye liv? kjennes ikke ut som bare små bobler som sist gang.. kjennes litt mer ut liksom.. lurer på om jeg kan være lengre på vei eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei mamma'n te Kaja,

 

Jeg er førstegangs og kjente første ordentelige sparket i uke 16. Jeg er nå 19+4 og kjenner det daglig, men ikke like mye liv hver dag. Det er nok veldig forskjellig fra person til person hvor tidlig en kjenner liv. Det kan jo hende du har foranliggende morkake? Da vil du nok ikke kjenne liv før litt senere. Det spørs også hvordan babyen ligger og om h*n sparker innover; da kjenner du ikke så mye da heller.

 

Men du er jo i uke 17 nå, og andre gangs, så jeg tror de første sparkene er rett rundt hjørnet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...