Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Faen, satan i helvete!!! Det går bare ikke ann!! Jeg har en baby på 5 mnd, og vi har IKKE plass til en baby til, hverken i huset eller i leiligheten...Og vi har brukt kondom HVER gang, men en gang ble den liggende igjen i noen sekunder.Jeg blir gravid bare du nyser på meg...;-) Jeg fikk mensen 6 april, antatt eggløsning 20, menslignende smerter den 24 og i dag ser det ut til at jeg har festeblødning. Det hadde jeg sist gang. Skal ikke ha mensen før 4 mai. Jeg får et GIGA problem hvis jeg er gravid. Er ikke det at jeg ikke vil ha flere barn, men ikke nå. Da må vi flytte, selge bil osv....dessuten har jeg lyst til å nyte en sommer uten å være gravid. Jeg vet at det er noen der ute om ønsker meg dit peppern gror akkurat nå, men jeg vil ikke ta abort, men jeg vet bare ikke....HÅPER at jeg ikke er gravid...*krysser fingrene*
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 HI her....Håper det er noen av dere der ute som sier at jeg ikke kan være gravid...;-) PLEASE!!
MrsMilla Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Håper det ordner seg for deg gravid eller ikke. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 Helt ærlig blir jeg litt kvalm av innlegget ditt! Det ordner seg alltid med plass, er ikke verdens undergang om du må gjøre om litt på livet ditt, sommeren kan du jo nyte selv om du er gravid!!! Får krysse fingrene for at du ikke er gravid, er det så inni hælvete jævlig så får du ta abort da vel.... .....men før du vurderer det så tenk en gang til på hva du egentlig vil, du vil ha barn men ikke nå, tenk på hva du egenentlig forbanner og ikke ønsker, det kan faktisk være barnet ditt!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #6 Skrevet 28. april 2009 HI her. Tusen takk. Hvis jeg er gravid, aner jeg ikke hva jeg skal gjøre..blir så lei meg..Beklager ordbruken i sted, men det er rett og slet bare en måte å få ut litt frustrasjon på.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #7 Skrevet 28. april 2009 HI her..Hehe...takk for den..prøver å la vær å tenke så mye. Må jo vente til mandag med å ta en test. Som sagt, beklager ordbruken, er bare veldig nervøs og lettere oppgitt...
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #8 Skrevet 28. april 2009 Som sagt, så er ordbruken bare en måte for meg å få ut litt steam. Har ikke snakket med samboer enda, jeg klarer rett og slett ikke...Aner bare ikke hva jeg skal gjøre...
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #9 Skrevet 28. april 2009 Anonym 22:46 Hvor dum er du a??? Hvis man ikke ønsker flere barn, og i tilegg bruker pravansjon og blir gravid så skjønner vel du også hvor skrekkslagen man blir. Vi bor i en liten leileighet selv, stor hund, en liten tass, jeg skjønner henne godt. Hun sier jo bare at det ikke passer nå, ungen hennes er jo 5 mnd!!!! Skjønner godt hun vil ha sommeren for seg og sine jeg!! Man må jo få ut litt frustrasjon uten at noen folk skal gå helt bananas her inne. Men ingen bombe at noen må slenge dritt her inne!!!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #10 Skrevet 28. april 2009 HI Takk for støtte. Det er ikke det at jeg ikke vil ha barn, men det går bare ikke nå. Jeg klarer nok ikke å ta abort, hvis jeg er gravid, men huff...jeg vet bare ikke..
Kjøttpølsa Skrevet 28. april 2009 #11 Skrevet 28. april 2009 Har en forklaring på det. De som har forstoppelse og ikke får ut dritten der den skal, gulper det opp.........da blir det bare dritt da:-;)Typisk et anonymt problem;-,)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå